Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Ο CEO της Dynamic Works αυτοαποκαλύπτεται, Συνέντευξη Άγγελος Γρηγορίου

Άγγελος
Γρηγορίου
Όσο σημαντική είναι η επαγγελματική επιτυχία άλλο τόσο σημαντική είναι και η ενασχόληση με άλλα θέματα όπως οι τέχνες, η μουσική , η ανάπτυξη του πνεύματος...

 1. Σε καλοσωρίζω στην «ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ» και πρώτα-πρώτα θέλω να μου περιγράψεις την επιχειρηματική σου πορεία από την δική σου σκοπιά. 

 -Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία ξεκίνησε από σχετικά μικρή ηλικία. Από τα 17 μου χρόνια έπαιζα μουσική τα βράδυα για να κερδίσω κάποια χρήματα που θα μου διασφάλιζαν ένα μέλλον καλύτερο από αυτό που μου επέτρεπαν τα στενά οικονομικά των βιοπαλαιστών γονιών μου. 

Με την ολοκλήρωση της στρατιωτικής μου θητείας βρέθηκα να σπουδάζω το πρωί και να παίζω μουσική το βράδυ, κάθε βράδυ μέχρι τις 4.00 το πρωί, για να μπορώ να πληρώνω τα υπόλοιπα δίδακτρα, πέραν της χορηγίας που λάμβανα λόγω αναπηρίας του πατέρα μου από τον πόλεμο του 1974, και πέραν κάποιας υποτροφίας που είχα από το κολλέγιο όπου φοιτούσα. 

 Από το 1994 μέχρι το τέλος του 1995 εργαζόμουν αποκλειστικά ως μουσικός και το 1995 έκανα το μεγάλο βήμα για μεταπτυχιακό από το City University του Λονδίνου στο Music Information Technology. Εκεί εργαζόμουν συγχρόνως και πάλι ως μουσικός σε ελληνικά μαγαζιά του Βορείου Λονδίνου τα βράδια. 

 Δύο χρόνια μετά, επιστρέφω στην Κύπρο και εργάζομαι τις βραδυνές ώρες πάλι ως επαγγελματίας μουσικός και τις υπόλοιπες ως προγραμματιστής, ενώ από το τέλος του 2000 και μετά αφοσιώνομαι πλήρως στον προγραμματισμό και στην τεχνολογία. Μαζί με τον συνέταιρο μου, Γιώργο Γεωργίου, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε την «Dynamic Works» το 2003, όταν και οι δύο είχαμε την δουλειά μας και ένα καλό μισθό. 

Tολμήσαμε να κάνουμε αυτό που ήταν το πάθος μας, προχωρώντας στην λήψη ενός μικρού σχετικά δανείου από τον Υπ. Εμπορίου, (αφού δεν υπήρξαν τότε χορηγίες) και καταφέραμε στήσουμε την επιχείρηση στην αρχική της μορφή. Το πάθος ήταν πάντοτε, να είχαμε ένα καλό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, και μέσα από τις γνώσεις και τις εφαρμογές μας να βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εκμοντερνιστούν και να αναπτυχθούν. 

Πιστεύω ότι ως «Dynamic Works» καταφέραμε και τα δύο, μέσα από μια ανοδική πορεία αρκετών χρόνων. Καταφέραμε επίσης να καθιερωθούμε ως μια από τις σημαντικότερες εταιρείες στον τομέα της ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, εφαρμογών για κινητά, λύσεις διαχείρισης πελατών και γενικά λύσεις λογισμικού.

 2. Ο ανθρώπινος παράγοντας πόσο μετράει στην λήψη των επιχειρηματικών σας αποφάσεων; 

 -Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην λήψη αποφάσεων, ειδικά όταν αυτές αφορούν το προσωπικό. Αρκετές φορές αυτό, έχει κόστος, ίσως το μεγαλύτερο. 

3. Πιστεύεις ότι αυτή η εποχή προσφέρεται για το ξεκίνημα νέων επιχειρηματικών ιδεών; 

 -Όλες οι εποχές στην ιστορία της ανθρωπότητας προσφέρονταν για νέες επιχειρηματικές ιδέες. Πάντοτε, όταν ο άνθρωπος βρίσκει ένα μοναδικό τρόπο να εξυπηρετήσει μια ανάγκη που έχουν οι συνάνθρωποι του, θα επιτύχει. 

Υπάρχει συνήθως ρίσκο. Χρειάζεται τόλμη, πάθος, πλάνο αφοσίωση και πίστη στον εαυτό μας. Αυτή η εποχή θα έλεγα όμως ότι είναι εύφορη για το ξεκίνημα νέων καινοτόμων ιδεών για τρεις σημαντικούς λόγους: πρώτον, βρισκόμαστε στην εποχή όπου το διαδίκτυο έχει μετατρέψει την αγορά σε παγκόσμια για όλους μας, δεύτερον, διανύουμε μια εποχή όπου αρκετοί επενδυτές επιθυμούν να επενδύουν πιο πολύ σε επιχειρηματικές ιδέες παρά σε οτιδήποτε άλλο και τρίτον, τόσο η Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και το κράτος, έχουν εδώ και πάνω από μια δεκαετία στόχο να στηρίξουν τις νέες καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες, και σε κάποιο βαθμό το επιτυγχάνουν. Φυσικά ας μην ξεχνάμε ότι ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. 

4. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10 (1 σχεδόν αδύνατη 10 πολύ εφικτή) πόσο ρεαλιστική βλέπεις την ισορροπία ανάμεσα στην επαγγελματική και την οικογενειακή ζωή, για τον εαυτό σου; 

-Η αλήθεια είναι ότι έχοντας πλέον 2 παιδιά (η κόρη μου είναι 14,5 μηνών και ο γιός μου ενός μήνα), καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια για να είμαι όσο γίνεται παρών, έχοντας υπόψη ότι διευθύνω μια επιχείρηση σε μια δύσκολη εποχή για την αγορά. Έχω καταφέρει να περνώ τουλάχιστον δύο ώρες καθημερινά με την οικογένεια μου αλλά και να τους αφιερώνω σχεδόν όλο το Σαββατοκύριακο. Θα με κατέτασσα στο 5.

5.Τι ορίζεις ως επιτυχία στον επαγγελματικό τομέα, στον οικογενειακό τομέα, στον προσωπικό τομέα; 

 -Επιτυχία στον επαγγελματικό τομέα είναι να καταφέρεις να κάνεις το πάθος και το ταλέντο σου επάγγελμα το οποίο να σου αποφέρει ένα καλό εισόδημα, και ταυτόχρονα αν έχεις επιχείρηση, να φροντίζεις το προσωπικό να είναι όσο πιο ευτυχισμένο, στα πλαίσια του δυνατού. 

 Στον οικογενειακό τομέα, να υπάρχει πάνω απ’ όλα αγάπη και επικοινωνία ανάμεσα στην μητέρα και στον πατέρα. Η αγάπη διοχετεύεται έτσι στα παιδιά με τον πιο φυσικό τρόπο και έτσι αυτά να μεγαλώνουν σε ένα όμορφο περιβάλλον. 

Όταν οι βάσεις είναι καλές τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους. Στον προσωπικό τομέα, σίγουρα το γεγονός ότι έχω αποκτήσει μια όμορφη οικογένεια είναι το σημαντικότερο για μένα. Η επαγγελματική μου επιτυχία είναι σημαντική αλλά είναι επίσης σημαντική η ενασχόληση με άλλα θέματα, τις τέχνες, την μουσική και γενικά την ανάπτυξη του πνεύματος. 

6. Ποιο είναι το όραμά σου για σένα, την οικογένειά σου, την εταιρία σου; 

 -Το όραμα μου για την οικογένεια μου είναι να είναι πάνω απ’ όλα υγιής και όλα τα μέλη της ευτυχισμένα. Σίγουρα θα ήθελα τα παιδιά μου να γίνουν άξια άτομα, να αναπτύξουν το καθένα την δική του μοναδική προσωπικότητα, να έχουν αυτοπεποίθηση αλλά συνάμα και αυτογνωσία και να μπορούν να προσφέρουν στην κοινωνία. 

Για την εταιρεία μου, σίγουρα το όραμα μου είναι να γίνει παγκόσμια γνωστή για την καλή δουλειά της ή για μια από τις καινοτομίες της. 

 7. Ποιο είναι το όραμά σου για τον πλανήτη; 

-Το όραμα μου για τον πλανήτη είναι να σταματήσουν να υπάρχουν πολέμοι ελέω θρησκείας ή πολιτικών πιστεύω. Να σταματήσει να κυριαρχεί το απόλυτο συμφέρον, να υπάρχει το ψέμα και η κακία και να κυριαρχήσει η αγάπη. 

Να διατηρήσει ο κάθε λαός την γλώσσα και την κουλτούρα του αλλά συνάμα να υπάρχει σεβασμός για την γλώσσα και την κουλτούρα των άλλων λαών.
------------------------------
Ο Άγγελος Γρηγορίου είναι πετυχημένος αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας, προγραμματιστής. Είναι συνδημιουργός της εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού «Dynamic Works» με έδρα την Κύπρο και διεθνή εμβέλεια, που κατάφερε να καθιερωθεί ως μια από τις σημαντικότερες εταιρείες ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών, εφαρμογών για κινητά και γενικά λύσεων λογισμικού. Έχει σπουδάσει Music Information Technology στην Αγγλία και υπήρξε ντράμερ για πολλά χρόνια σε γνωστά συγκροτήματα της Κύπρου. Eπιστροφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου