Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Ο Χριστιανός. Του Ρόμπερτ Νάτζεμυ


Γεννημένος χριστιανός έχω αναρωτηθεί: Eίμαι πραγματικά χριστιανός; Tι προσδιορίζει ένα χριστιανό; 


Από το βιβλίο "όραμα ζωής" του Ρόμπερτ Ηλία Νατζέμυ 

H λογική και η πίστη μου στη Σόφια και τη Δικαιοσύνη του Θεού μου λένε ότι όλες οι θρησκείες πρέπει εξίσου να έχουν πρόσβαση στον έναν και μοναδικό Θεό. 

Πιστεύω ότι στο τέλος της ζωής ο ενάρετος χριστιανός και ο ενάρετος μουσουλμάνος θα βρεθούν μαζί με τους ενάρετους βουδιστές και εβραίους και ακόμα και με τον ενάρετο άθεο. 

Ποιο έχει πιο πολλή σημασία; Tο όνομα με το οποίο τον καλούμε ή η αγνότητα της καρδιάς που καλεί; 

O Θεός έχει θρησκεία; Aνήκει ο Θεός σε μία μόνο θρησκεία; 

Πιστεύω ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός και είναι η αγάπη. 

Η αγάπη είναι η ουσία κάθε θρησκείας. 

Όμως γεννημένος χριστιανός έχω αναρωτηθεί: Eίμαι πραγματικά χριστιανός; Tι προσδιορίζει ένα χριστιανό; 

H ταυτότητά του ή η καρδιά του; 

Η γέννηση του ή η συνείδησή του; 

H βάφτιση του ή η συμπεριφορά του; 

Το όνομα στο οποίο προσεύχεται ή η ειλικρίνεια της προσευχής; 

Σκέφτομαι ότι ο χριστιανός είναι αυτός που προσπαθεί να κάνει πράξη τις διδασκαλίες του Χριστού.

Έτσι μελέτησα τις διδασκαλίες του και βρήκα ότι για να είμαι ένας πραγματικός χριστιανός χρειάζεται να πιστεύω ότι ο Χρήστος είναι η ενσάρκωση του Θεού. 

Να πιστεύω στην Ανάστασή του. Να αγαπάω το Θεό και όλους όπως είναι. 

Να αγαπάω τους άλλους όπως αγαπάω τον εαυτό μου. 

Να αγαπάω ακόμα και αυτούς που προσπαθούν να μου κάνουν κακό.

Να μην έχω καθόλου άγχος για το αύριο επειδή έχω πίστη. 

Να θυμάμαι ότι η θεία συνειδητότητα βρίσκεται στον καθένα, μέσα στους απόρους, τους πρόσφυγες, τους άρρωστους και τους φυλακισμένους και να προσφέρω βοήθεια σε αυτούς. 

Να μοιραστώ αυτά που έχω με όσους έχουν ανάγκη, να συνειδητοποιήσω ότι όλα που ψάχνω είναι μέσα μου, να μην κάνω ποτέ σε κάποιον κάτι που δεν θα ήθελα να κάνει εκείνος σε μένα.

Να μην κρίνω ποτέ τους άλλους αλλά να διορθώσω τα δικά μου ελαττώματα, να έχω εμπιστοσύνη στο ότι μου δίνεται πάντα αυτό που χρειάζομαι, να συγχωρώ τους άλλους ότι και να μου κάνουν ακόμη κι αν το κάνουν πολλές φορές. 

Να κατανοήσω και να εφαρμόζω την προσευχή και τη νηστεία, να έχω στο νου μου συνέχεια ότι όλοι οι άλλοι είναι τα αδέλφια μου, να αξιοποιήσω τις ικανότητες, δυνατότητες και ταλέντα μου για το καλό του συνόλου.

Να θυμάμαι ότι μπορεί να φύγω από το σώμα μου οποιαδήποτε στιγμή και να είμαι έτοιμος με καθαρή καρδιά και χωρίς εκκρεμότητες.

Να συνειδητοποιήσω ότι είμαι ναός του Θεού και ότι ο Θεός κατοικεί μέσα μου, να καταλάβω ότι το βασίλειο του Θεού δεν είναι κάπου αλλού αλλά μέσα μου. 

Να καταλάβω ότι αν ακολουθώ τις οδηγίες του Χριστού θα ανακαλύψω την αλήθεια η οποία θα με απελευθερώσει από την άγνοια.

Σταδιακά να αφοσιωθω στην αλήθεια ότι είμαστε θεία ενέργεια και ότι ο προορισμός μας είναι η θέωση, το να γίνουμε τέλειοι και κυρίως να ζω με αγάπη.

Φαντάζομαι ότι μπορείς να προσθέσεις πολλά ακόμα. 

Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά. Με αγάπη. Να είστε όλοι πάντα καλά. 

--------------------


Ο Ρόμπερτ Ηλίας Νάτζεμι είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων και ιδρυτής του Πνευματικού Κέντρου "Αρμονική ζωή". Έχει πάνω από 400 ομιλίες και σεμινάρια σε CD και DVD. Έχει δημιουργήσει το 6ετές σεμινάριο αυτογνωσίας μαζί με πάνω από 40 άλλα μικρότερα σεμινάρια όπου συνθέτει αρχαίες αλήθειες και διδασκαλίες με σύγχρονες γνώσεις και τεχνικές δημιουργώντας πρωτότυπα βιωματικά σεμινάρια που απελευθερώνουν τον άνθρωπο από ψευδαισθήσεις, πεποιθήσεις, προγραμματισμούς, συναισθήματα και προκαταλήψεις που εμποδίζουν την ευτυχία, ελευθερία, ηρεμία και αγάπη.Eπιστροφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου