Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Πώς ένας τραυματισμός μου άλλαξε την ζωή. Του Παναγιώτη Μεταξάτου

Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες ήταν το ποδόσφαιρο και έπαιζα σε μια ερασιτεχνική ομάδα. Σ' έναν αγώνα τραυματίστηκα άσχημα στο γόνατο. Δεν μπορούσα να περπατήσω και οι γιατροί μου έλεγαν ότι θα είναι θαύμα αν ξαναπερπατήσω κανονικά και γέλαγαν όταν τους έλεγα ότι θέλω να ξαναπαίξω μπάλα. Δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να μην παίζω μπάλα πόσο μάλλον να μην μπορώ να κινηθώ όπως θέλω... 


Μάρτης 1978 Αθήνα 

Οι εκδοτικές μου δραστηριότητες στα ύψη, έχουμε επίσης ανοίξει το δεύτερο κατάστημα της "Γουνεμπορικής", τα "Άρλεκιν" κυκλοφορούν με πωλήσεις πάνω από 30.000 ανά τίτλο την εβδομάδα, έχω παντρευτεί και έχει γεννηθεί και η πρώτη μου κόρη. 

Η ζωή μου γεμάτη όσο ποτέ. Το τμήμα πωλήσεων που είναι στη δική μου ευθύνη είναι στελεχωμένο με περισσότερα από 200 άτομα. Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες τότε ήταν το ποδόσφαιρο και έπαιζα σε μια ερασιτεχνική ομάδα. 

Σε έναν αγώνα λοιπόν τραυματίστηκα άσχημα στο γόνατο. Δεν μπορούσα να περπατήσω και οι γιατροί μου έλεγαν ότι θα είναι θαύμα αν ξαναπερπατήσω κανονικά και γέλαγαν όταν τους έλεγα ότι θέλω να ξαναπαίξω μπάλα. Αυτά τα νέα με τσάκισαν. Δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να μην παίζω μπάλα πόσο μάλλον να μην μπορώ να κινηθώ όπως θέλω. Η ψυχολογία μου ήταν στα πατώματα. 

Ξαφνικά ένας φίλος μού τηλεφωνεί και μού μιλάει για ένα σεμινάριο που παρακολούθησε το οποίο γινόταν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και που τον άφησε άναυδο. Μού είπε να πάω στις 3 το μεσημέρι στο Αμερικάνικο Κολλέγιο και να παρακολουθήσω τις 2 πρώτες ώρες δωρεάν. 

Άργησα λίγο και έφτασα στις 4 και μόλις κατάφερα να καθίσω κάπου, ακούω τον ομιλητή να λέει: "Με αυτήν την τεχνική μπορείτε να κάνετε, να πετύχετε να γίνετε, οτιδήποτε θέλετε". Σηκώνω το χέρι μου και φωνάζω: "Εγώ θέλω να παίξω μπάλα. Μπορώ;"   

Σαστισμένος λίγο από την ερώτηση μου και από τα γέλια του κόσμου, που έβλεπε έναν μαντράχαλο 30 χρόνων να ζητάει να παίξει μπάλα μου απαντάει: 

-Μπορείς γιατί δεν μπορείς.
- Γιατί είμαι κουτσός, του απάντησα, σηκώνοντας την μια πατερίτσα μου. 
- Είσαι εκ γενετής; με ρώτησε. 
- Όχι, του απάντησα. Πριν 5 μήνες χτύπησα στο ποδόσφαιρο έκανα εγχείρηση στο ΚΑΤ και οι γιατροί μου είπαν δεν θα ξαναπαίξω. Έχω κάνει δυο παρακεντήσεις γιατί συγκεντρώνεται υγρό στο γόνατο μου και πονάω πολύ.
- Ωραία θα κάνεις καλά το πόδι σου και θα συνεχίζεις να παίζεις μπάλα, απήντησε. 

 Ήμουν σίγουρος ότι μας κοροϊδεύει και είχα θυμώσει μαζί του, όταν άκουσα να λέει “Όποιος δεν μείνει ευχαριστημένος στο τέλος του σεμιναρίου μπορεί να πάρει τα χρήματα του πίσω”. Σκέφθηκα ότι μπορεί τελικά και να μην μας κοροϊδεύει και γράφτηκα στο σεμινάριο. 

Παρακολούθησα το σεμινάριο και σε 22 ημέρες ξαναμπήκα στο γήπεδο για να κάνω ελαφρό τρέξιμο . Έπαιζα ερασιτεχνικά μέχρι τα 65 μου χρόνια. Από εκείνη τη στιγμή αφοσιώθηκα σε αυτήν τη ΜΈΘΟΔΟ. Εκπαιδεύτηκα στην Αμερική και είμαι από τους περισσότερο βραβευμένους παρουσιαστές της στον κόσμο κερδίζοντας 3 φορές το παγκόσμιο κύπελλο και άλλες 2 το Πρέζιτεντ κύπελλο. 

Έχω γράψει 3 βιβλία για αυτήν και εκατοντάδες άρθρα. Εισήγαγα την Μέθοδο σε τρεις ακόμη χώρες Βουλγαρία, Τουρκία, Κύπρο και συνεχίζω. Αν δεν είχα τραυματιστεί αμφιβάλλω αν θα είχα παρακολουθήσει τότε το σεμινάριο. Δεν θα είχα ανακαλύψει τη δύναμη της Μεθόδου Σίλβα και θα είχα χάσει τη μεγαλύτερη ευκαιρία της ζωής μου...
--------------------------------
Ο Παναγιώτης Μεταξάτος είναι επιτυχημένος αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας με πολλαπλή δραστηριότητα. Έχει σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιώς κι αργότερα παρακολούθησε 4 εξειδικευμένα σεμινάρια Μάρκετινγκ και Πωλήσεων. Έχει Doctora στον Ψυχοπροσανατολισμό και είναι καθηγητής της Μεθόδου Σίλβα.

 Έχει επίσης εκπαιδευτεί για 4 χρόνια στην Ατομική Ψυχολογία και έχει διδάξει Ψυχολογία Πωλήσεων σε αναγνωρισμένες Σχολές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Διδάσκει σεμινάρια πωλήσεων εδώ και 25 χρόνια σε χιλιάδες πωλητές του πιο σκληρού είδους Door to Door έχοντας δημιουργήσει Σχολή Πωλήσεων στον επαγγελματικό του χώρο. Εδώ http://www.silva.gr/?page_id=1968 το πλήρες βιογραφικό του. Εδώ http://www.silva.gr/ η ιστοσελίδα της Μεθόδου Σίλβα. Eπιστροφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου