Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Μαγειρέψτε Καλλυντικά, Συνέντευξη Μαρίας Μαρίνας Σεραφειμίδου

Μαρία-Μαρίνα
Σεραφειμίδου
Υπάρχουν πολλές συνταγές καλλυντικών που γίνονται μόνο με πολύ απλά υλικά που βρίσκονται στην κουζίνα μας. Ο καθένας μπορεί να φτιάξει τα δικά του φυσικά και αποτελεσματικά καλλυντικά χωρίς ειδικές γνώσεις και σπουδές...

1. Σας καλωσορίζω στην ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ με την πρώτη ερώτηση: τι σας παρότρυνε να συγγράψετε και να εκδώσετε το βιβλίο "Μαγειρεύω Καλλυντικά" και ποιοι σας βοήθησαν στην υλοποίησή του; 

 - Έμαθα από μικρή, από τη μητέρα μου, να φροντίζω τον εαυτό μου εσωτερικά και εξωτερικά. Αυτό, σε συνδυασμό με τις σπουδές που έκανα πάνω στην κοσμετολογία, την αρωματοθεραπεία και τις εναλλακτικές θεραπείες, δημιούργησε την ανάγκη μου να φτιάχνω μόνη μου τα καλλυντικά μου. 

 Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω, πιστεύω ακράδαντα στην αξία του και για αυτό αναζητώ κάθε τρόπο για να μεταδώσω τις γνώσεις και τη φιλοσοφία μου πάνω στη σωστή φροντίδα και περιποίηση του εαυτού μας. 

Κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα του βιβλίου. Στην υλοποίησή του, με βοήθησε ιδιαίτερα η φίλη μου Κατερίνα Τσεμπερλίδου, που όντας blogger και συγγραφέας η ίδια, με έφερε σε επαφή με την εκδότριά μου, την Κατερίνα Τριανταφύλλου-Παπαδοπούλου, η οποία αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή το όνειρό μου για αυτήν την έκδοση. 

 2. Πόσο καλός "σεφ καλλυντικών" μπορεί να γίνει κάποιος; Κι ενδεχομένως, το λέω σαν ιδέα, το επόμενο τηλεοπτικό σόου να περιλαμβάνει τον "καλύτερο σεφ καλλυντικών".

 -Το βιβλίο μου είναι γραμμένο για να το χρησιμοποιούν όλοι! Ο αναγνώστης παίρνει ό,τι πληροφορίες και οδηγίες χρειάζεται για να φτιάξει τα δικά του φυσικά και αποτελεσματικά καλλυντικά, χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις και σπουδές! 

 Αυτός ήταν και ο βασικός στόχος, να δείξω πόσο εύκολο είναι να φτιάξει ο καθένας τα δικά του ασφαλή και οικονομικά καλλυντικά. Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερο ασχοληθεί και το ψάξει κάποιος, τόσο περισσότερο θα το εξελίξει. Σ’ αυτούς ακριβώς θα απευθύνεται το επόμενο βιβλίο μου, με πιο προχωρημένες συνταγές!  Όσο για την ιδέα του τηλεοπτικού σόου με σεφ καλλυντικών, ως πρωτοπόρος τέτοιων παρουσιάσεων -εδώ και 11 χρόνια δείχνω χειροποίητα καλλυντικά στην τηλεόραση (π.χ. με τη Μαρία Μπεκατώρου)- σίγουρα έχω και κάτι τέτοιο στα σχέδιά μου! 

 3. Πόσο εύκολη και οικονομική είναι η κατασκευή καλλυντικών για ένα άτομο; Κι αυτό επειδή κάποιες από τις πρώτες ύλες (π.χ. έλαια), χρειάζονται αρκετή έρευνα για να βρεθούν, ενώ κάποιες άλλες χρειάζεται να αγοραστούν σε μεγάλη ποσότητα για να είναι οικονομικές. 

 -Αυτό είναι μύθος. Όπως καταλαβαίνει κάποιος διαβάζοντας και το βιβλίο μου, υπάρχουν πολλές συνταγές καλλυντικών που γίνονται μόνο με πολύ απλά υλικά τα οποία υπάρχουν στην κουζίνα μας! Όταν κάποιος θέλει να κάνει κάτι πιο πολύπλοκο σαν παρασκευή, θα χρειαστεί να αναζητήσει κάποιο υλικό, όμως ούτε είναι δύσκολο να το βρει (τα πάντα υπάρχουν πια στο διαδίκτυο, από Ελλάδα και εξωτερικό) και σίγουρα το αποτέλεσμα, η ποσότητα, η ποιότητα και το κόστος σε σχέση με τα έτοιμα του εμπορίου, δεν συγκρίνονται! Θα έχει προϊόντα εξαιρετικά αποτελεσματικά με πολύ λιγότερα χρήματα! 

 4. Υπάρχει η αντίληψη ότι το χειροποίητο καταλαμβάνει όλο και περισσότερο τις καρδιές μας, σε σχέση με το βιομηχανοποιημένο, και ότι είναι μια από τις αλλαγές που καλούμαστε να δοκιμάσουμε την παρούσα περίοδο. Εσείς τι πιστεύετε γι αυτό; 

 -Προσωπικά, ανέκαθεν ήμουν λάτρης του χειροποίητου και πάντα είχα την αντίληψη ότι γενικά πρέπει να ψάχνουμε μόνοι μας το καθετί και να μη βασιζόμαστε μόνο σε ό,τι μας προσφέρουν ως έτοιμο. Άρα θεωρώ ότι αυτή η τάση είναι θετική, και από οικονομικής και από ποιοτικής πλευράς. 

 5. Συμμετέχετε, για αρκετά χρόνια, σε τηλεοπτικές εκπομπές στην Ελλάδα (στο Youtube υπάρχουν αποσπάσματα απ' αυτές) παρουσιάζοντας ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Πόσο δεκτικό είναι το κοινό στις καινούριες ιδέες για την υγεία, την ομορφιά, την προσωπική φροντίδα; 

 -Πάρα πολύ! Και τώρα το διαπιστώνω ακόμα περισσότερο, και με την καλή πορεία του βιβλίου, που αρέσει στον κόσμο, αλλά και με τη σειρά των φυσικών καλλυντικών «Marinas Very Natural Skin care», που έχει φανατικό κοινό! 

 6. Πόσο διαφέρει η θεωρία από την πράξη; Πόσο εφαρμόζετε στη ζωή σας αυτά που λέτε και γράφετε; 

 -Τα τελευταία 13 χρόνια η προσωπική μου περιποίηση γίνεται σχεδόν αποκλειστικά με τα δικά μου προϊόντα, αφού είναι και φυτικά και αποτελεσματικά. Τα μόνα προϊόντα εμπορίου που έχω πια στο νεσεσέρ μου είναι είδη μακιγιάζ ή ελάχιστα προϊόντα φροντίδας που μου έχουν κάνει δώρο. Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα! 

7. Mέσα στους επόμενους στόχους σας ποια πράγματα θέλετε να περιλάβετε; 

-Ένα δεύτερο βιβλίο και μία τηλεοπτική εκπομπή, όπου θα συνεχίσω να κάνω και να μοιράζομαι αυτό που αγαπώ, δηλαδή να… «Μαγειρεύω καλλυντικά»!...

-------------------
Η Μαρία-Μαρίνα Σεραφειμίδου είναι συγγραφέας, έχει σπουδάσει τεχνολογία τροφίμων, αρωματοθεραπεία, κοσμετολογία αιθέριων ελαίων και βοτάνων, βοτανοθεραπεία και γεμοθεραπεία. Για πάνω από 10 χρόνια υπήρξε ιδιοκτήτρια του Healing Herbs Spa στο κέντρο της Αθήνας. Έχει συνεργαστεί με πολλά έντυπα και τηλεοπτικές εκπομπές στην Ελλάδα, και για δεύτερη χρονιά διατηρεί την αρχισυνταξία και την παρουσίαση της εκπομπής «Μέσα σε όλα» στην ιστοσελίδα Zougla.gr Διατηρεί το προσωπικό ιστολόγιο http://prettyalchemy.blogspot.gr/  Το «Mαγειρεύω Καλλυντικά» είναι το πρώτο της βιβλίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Παπαδόπουλος».
Eπιστροφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου