Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

To Απίστευτο είναι Πολύ Κοντά

'Αρης
Νότης
Πριν μερικές ημέρες μου τηλεφώνησε μια φίλη, που είχαμε καιρό να μιλήσουμε, και μου είπε ότι ένα συγγενικό και πολύ αγαπημένο της πρόσωπο ήταν σοβαρά άρρωστο και οι γιατροί του έδιναν ελάχιστο χρόνο ζωής. “Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε πλέον είναι η προσευχή και ο διαλογισμός” μου είπε, καθότι η ίδια γνώριζε πώς την τελευταία λέξη δεν την έχουν πάντα οι γιατροί.
Της είπα να μην χάνει το θάρρος της και ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις θεραπείας “ανίατων” ασθενειών ακόμη και όταν οι γιατροί δηλώνουν ανήμποροι να κάνουν οτιδήποτε.
Υποσχέθηκα να την βοηθήσω διαλογιστικά μέσω των τεχνικών που είχα μάθει σε γνωστό σεμινάριο, που είχε κι εκείνη παρακολουθήσει, και ζήτησα να διαβιβάσει στο πάσχων άτομο να χαλαρώνει και να προσεύχεται.
Ως θρήσκα, πέραν των τεχνικών, εκείνη έκανε παράκληση σε μια μονή. Μέρες αργότερα χτυπάει το τηλέφωνο και μου λέει: “Πήρα να σου πω ότι σχετικά με το πάσχων άτομο, οι γιατροί έκαναν νέες εξετάσεις και δεν βρήκαν κάτι ανησυχητικό, και θεώρησαν ότι είχαν κάνει λάθος!’’
Το, αυτού του είδους, περιστατικό δεν είναι το μοναδικό που μου έχει συμβεί αλλά ίσως είναι το πιο γρήγορο και καθαρό. Όμως έρχεται γάντι με τη δήλωση του θεραπευτή Μάρτιν Μπρόφμαν, που έφτασε κοντά στο θάνατο, ότι: “Όλοι και όλα μπορούν να θεραπευτούν!”.

Υ.Γ. Ευχαριστούμε όλους εσάς που διαβάζετε, ενισχύετε, συμμετέχετε, στηρίζετε την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ, που μήνα με το μήνα αυξάνεστε και πληθύνεστε . Να είστε και να αισθάνεστε όλοι καλά!

ΑΡΗΣ ΝΟΤΗΣ    > Eπιστροφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου