Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Πώς θα Πετύχετε Πιο Εύκολα τους Στόχους της Νέας Χρονιάς

Μιράντα
Σιδερά
Σκεφτείτε πέντε στόχους ζωής, μετρήσιμους, πρακτικούς και συγκεκριμένους και γράψτε τους σε ένα όμορφο τετράδιο, που θα είναι το τετράδιο στόχων του 2018.
Ακόμα ένας χρόνος έρχεται μπροστά μας και είμαστε έτοιμοι να τον συναντήσουμε με θετικότητα και αισιοδοξία αλλά και με αποφασιστικότητα, σίγουροι πως φέτος, όλοι οι στόχοι μας, θα γίνουν πραγματικότητα!

 Αρχίζουμε λοιπόν να λέμε, ή (αν είμαστε πιο οργανωμένοι) να γράφουμε στόχους, στόχους, στόχους, για φέτος και χωρίς να το θέλουμε οδηγούμε τον εαυτό μας στην αποτυχία ή τουλάχιστον, στην όχι επιτυχία.

Κάνουμε λάθη, μια και πιθανόν να μην ξέρουμε πώς ακριβώς δουλεύει το υποσυνείδητο κομμάτι του μυαλού μας και μετά διερωτόμαστε γιατί τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα θέλουμε. Όχι πιά! Η δική μου πρώτη εισήγηση λοιπόν είναι να σκεφτούμε πέντε στόχους ζωής, μετρήσιμους, πρακτικούς και συγκεκριμένους και να τους γράψουμε σε ένα όμορφο τετράδιο, που θα είναι το τετράδιο στόχων μας του 2018.

 Γράφουμε τους στόχους αυτούς στον ενεστώτα χρόνο, έστω και αν ακόμα δεν έχουν γίνει πραγματικότητα και τους γράφουμε στον υπερθετικό βαθμό. Ας δούμε κάποια παραδείγματα που μας δείχνουν καλύτερα τι ακριβώς εννοώ. Μετρήσιμους στόχους σημαίνει πως γράφουμε για παράδειγμα: «είμαι 50 κιλά», «κερδίζω €1000 το μήνα».

 Πρακτικούς και συγκεκριμένους σημαίνει πως δεν γράφουμε για παράδειγμα: «έχω ευτυχία», «είμαι αδύνατος/η», «έχω πολλά χρήματα», αλλά γράφουμε για παράδειγμα: «βιώνω ευτυχισμένες στιγμές με την οικογένεια μου καθημερινά», «είμαι στο ιδανικό μου βάρος των 50 κιλών και το χαίρομαι», «έχω €20,000 στην τράπεζα».

 Σε ενεστώτα χρόνο σημαίνει πως τους γράφουμε σαν να γίνονται ήδη τώρα έστω και αν ακόμα είμαστε πολύ μακριά από αυτούς, για παράδειγμα «έχω καθημερινή πειθαρχία», έστω και αν ακόμα δεν έχουμε! Τέλος, τους γράφουμε στον υπερθετικό βαθμό με κάποια δόση υπερβολής. Αντί δηλαδή να πούμε απλώς «είμαι καλά», μπορούμε άνετα να πούμε «ξεχειλίζω από υγεία».

 Επαναλαμβάνω, το λέμε ή το γράφουμε έστω και αν ακόμα δεν έχει συμβεί! Αντί να πούμε «κάποτε είμαι χαμογελαστή και χαρούμενη», είναι καλύτερα να πούμε «είμαι πάντα χαμογελαστή και χαρούμενη», έστω και αν ακόμα δεν είμαστε! Μπορείτε να διαβάσετε τα πιο πάνω με μια δόση αμφιβολίας και δυσπιστίας και να πείτε στον εαυτό σας ότι «δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα, όπως τα λες, Μιράντα».

Το αποτέλεσμα θα είναι δυστυχώς πως, το δικό σας υποσυνείδητο θα υπακούσει σε αυτή σας την εντολή και δεν θα κάνει τόσο εύκολα τα πράγματα για σας! Εσείς αποφασίζετε. Όσοι έχουμε ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα αυτό και με το νόμο της έλξης (γιατί για αυτό πρόκειται) έχουμε γεμίσει τετράδια και τετράδια με στόχους και απολαμβάνουμε τα αποτελέσματα που δημιουργεί το υποσυνείδητό μας για μας (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχουμε τις δικές μας «προκλήσεις» ζωής). Γιατί όχι και εσείς;

 Η δεύτερη μου εισήγηση είναι να γράψετε, πάλι με τον ίδιο τρόπο και άλλους δυο απλούς στόχους, όχι ζωής αλλά στόχους καθημερινότητας. Μπορείτε για παράδειγμα να γράψετε «πίνω 8 ποτήρια νερό καθημερινά», «κάνω ένα τηλεφώνημα σε ένα αγαπημένο μου άτομο κάθε μέρα», «περπατώ μια ώρα καθημερινά».

Αφού τους γράψετε και αυτούς τους δυο στόχους, τους κάνετε πράξη κάθε μέρα και μετά, στο τετράδιο που συμπληρώνετε καθημερινά με τους πέντε στόχους ζωής, από κάτω, γράφετε «χαίρομαι που πίνω 8 ποτήρια νερό καθημερινά» ή «χαίρομαι που κάνω ένα τηλεφώνημα σε ένα αγαπημένο μου άτομο κάθε μέρα».

Πιστέψτε με θα νιώσετε μεγάλη ικανοποίηση και σιγουριά! Θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσετε, αν θέλετε μαζί μου, για περισσότερη καθοδήγηση για όλα αυτά. Παράλληλα, πάλι αν θέλετε, σερφάρετε στο διαδίκτυο για τη δύναμη του υποσυνείδητου και το νόμο της έλξης. Αυτά για σήμερα, με τις ευχές μου για ένα ήρεμο 2018 με πετυχημένους στόχους!

Να είστε πάντα καλά.

Με αγάπη Μιράντα

-----------------------------------------
Η Μιράντα Σιδερά σπούδασε Κοινωνικές Επιστήμες με ειδίκευση στην Ψυχολογία στην Αγγλία, ακολούθως έγινε Σύμβουλος Σχέσεων στην Αμερική, μετά ξανά στην Αγγλία έγινε Νευρογλωσσικός Προγραμματιστής, μέλος του Παγκόσμιου Συνδέσμου Νευρογλωσσικών Προγραμματιστών. Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια από την ΑΝΑΔ για να διδάσκει επαγγελματικά σεμινάρια σε εταιρείες και οργανισμούς. Διδάσκει επίσης σεμινάρια για προσωπική βελτίωση, καλύτερες σχέσεις μεταξύ αντρών και γυναικών, γονιών και παιδιών, για αποτελεσματικό διάβασμα των παιδιών και για ξεφόρτωμα περιττού βάρους με τη δύναμη του νου.  Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 300.000 άτομα, δίνει διαλέξεις σε σχολεία, συνδέσμους γονέων, λέσχες, σωματεία κ.α. ενώ συνεργάζεται με τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Έχει γράψει 11 βιβλία αρκετά από τα οποία έγιναν μπεστ σέλλερς, έχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Περισσότερα στην ιστοσελίδα της http://www.miranda-sidera.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου